Wymiana / zwrot / reklamacja

WYMIANA

W celu wymiany towaru najpierw zwróć zakupy, a następnie złóż nowe zamówienie. Więcej informacji na temat zwrotu znajdziesz w następnym akapicie.

ZWROT

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania towaru, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru.

W celu zgłoszenia zwrotu prosimy o wiadomość mailową na adres hello@wallme.pl z informacją o planowanym zwrocie. Prosimy także o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki.Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy o odręczne wypisanie danych zgodnych z formularzem.

Aby dokonać zwrotu, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał oraz musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem metek oraz paragonem na adres podany w formularzu.

Koszty zwrotu towarów ponosi osoba wysyłająca paczkę.

By proces zwrotu był jak najsprawniejszy rekomendujemy wysyłanie paczek za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, DHL, UPS, GLS - z pomocą mogą przyjść portale pośredniczące, np. Furgonetka.pl). Paczki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej (w tym Pocztex) często są bezpodstawnie awizowane czy też przetrzymywane w urzędach pocztowych, co znacznie utrudnia proces zwrotu towaru - wiemy to z doświadczenia.

Zastrzegamy możliwość rozpatrzenia zwrotu 14 dni od dnia otrzymania paczki / wiadomości mailowej. Po pozytywnym zatwierdzeniu zwrotu środki pieniężne zostaną przesłane na wskazany numer konta bankowego w terminie do 5 dni roboczych od decyzji.

REKLAMACJA

Wszystkie zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji wydrukuj formularz reklamacji, dołącz go do produktu razem z oryginalnym dowodem zakupu oraz odeślij na nasz adres podany w formularzu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.