FAQ
  1. Jak czyścić obraz?
    Można używać płynów do szyb + miękkich, delikatnych ściereczek, np. z mikrofibry.
  2. Czy obraz można powiesić w łazience?
    Tak, można, pod warunkiem, że nie będzie narażony na bezpośredni kontakt z wodą.
  3. Czy obraz zblaknie?
    Nie, obraz nie blaknie, jest odporny na działanie warunków atmosferycznych.
  4. Czy rzeczywiście obraz trzyma się na 1 gwoździu?
    Tak, w przypadku ruchliwych miejsc (kawiarnia, hotel), w których można łokciem dotykać obrazu, zalecamy, żeby dodać kilka plasterków taśmy dwustronnej, jednak na użytek domowy, nie ma takiej potrzeby.
  5. Czy obrazy nie uszkadzają się podczas podróży?
    99 proc. paczek dociera szczęśliwie do klientów. Do pakowania przykładamy szczególną wagę, dlatego obrazy zabezpieczamy i styropianem, i tekturą, i folią bąbelkową. Do tego osobno zabezpieczamy karton, żeby dodatkowo zminimalizować ryzyko uszkodzeń przy upadku paczki w sortowni itp.
  6. Czy wysyłamy paczki za granicę?
    Tak, wysyłamy paczki do całej Europy, zwłaszcza do Wielkiej Brytanii i Niemiec, ale jeśli jesteś zainteresowany wysyłką w inne miejsce, odezwij się i zorientujemy się w temacie, damy znać :)
  7. Czy ramki są matowe i błyszczące?
    I takie, i takie jednocześnie :) To półmat z delikatnym efektem połysku, dlatego będą pasowało, zarówno do dodatków matowych, jak i błyszczących, dzięki mieniącej się tafli szkła.
  8. Czy istnieje możliwość zrobienia obrazu z ... jednorożcem, żółtym kaktusem, zielonym ptakiem czy jakimkolwiek inny wzorem?
    Tak, oczywiście! Odezwij się na hello@wallme.pl i razem zróbmy coś fajnego.
  9. Czy obrazy można zobaczyć gdzieś na żywo?
    Na ten moment prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową, ale jeśli jesteś z Poznania, zapraszamy do nas, chętnie pokażemy obrazy. Poza tym na stronie i fan page'u prezentujemy wiele zdjęć i filmików z realizacji, które wiernie oddają jakość i design naszych obrazów. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.